Tool Bar top Anon

Dieier

9 Fans

Badges

10 Guides10th Comment Badge5 Screenshots50 FANS1K FanCoins Badge

Comments

Hello. Please turn my fan?
Gerinhopk posted 6 years 5 weeks ago
http://www.youtube.com/watch?v=plTWb6KvWQU&feature=youtu.be watch the video
samuelrock00 posted 6 years 22 weeks ago
kk
zpzin posted 6 years 22 weeks ago
kk
zepe22 posted 6 years 23 weeks ago
fan
fzpbh posted 6 years 23 weeks ago
lol
fzpbh posted 6 years 23 weeks ago
hi
zepe22 posted 6 years 23 weeks ago
where are u bro?
vegetavision7 posted 6 years 25 weeks ago
lol im resting this week, next week ill participate, im having fun with my prem set in gunz :D
Dieier posted 6 years 25 weeks ago
Nice!
Advance posted 6 years 24 weeks ago
hi pro
smallshika20 posted 6 years 25 weeks ago
Gratz
TinyBee posted 6 years 25 weeks ago
http://www.youtube.com/watch?v=fRJXlbXCXBs&feature=plcp watch this bro remember rate and comment
samuelrock00 posted 6 years 25 weeks ago
http://www.youtube.com/watch?v=Xo6DNtanufQ please share and like and tell me what u think
vegetavision7 posted 6 years 25 weeks ago
gratz man :p
vegetavision7 posted 6 years 25 weeks ago
thanks bro
Dieier posted 6 years 25 weeks ago
hey dude congrats for the third place
krun41 posted 6 years 25 weeks ago
thanks
Dieier posted 6 years 25 weeks ago
Congrats on 3rd
samuelrock00 posted 6 years 25 weeks ago
thanks bro, and thanks for all the support
Dieier posted 6 years 25 weeks ago
Np
samuelrock00 posted 6 years 25 weeks ago
#3rd place congrats
Advance posted 6 years 25 weeks ago
http://www.youtube.com/watch?v=rOiFdDcBDss&feature=youtu.be watch this.
samuelrock00 posted 6 years 25 weeks ago
Hi Dieier, can u say me what did u think from that: http://www.youtube.com/watch?v=tvxcaGNwP8M
Exerath posted 6 years 25 weeks ago
Hi man u can check my new guide about the badges earned on FanUp here: http://www.fanup.com/fanup-community-questions/guide/what-are-badges-and-how-obtain-them
Exerath posted 6 years 26 weeks ago
NO! lol already check it
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
Dieier please remember it's not "Points" its Fancoins, but I aint saying its bad to say that. Just a friendly reminder.
samuelrock00 posted 6 years 26 weeks ago
yeah yeah i understand lol my bad
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
i made 7-10 guides so far how much u made bro?
vegetavision7 posted 6 years 26 weeks ago
7 guides so far
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
Nice, but it must not be copied and must not be spammed.
samuelrock00 posted 6 years 26 weeks ago
Yes it's actually not that hard to receive over 1k FanCoins for one guide. Your guide must be of good/great quantity & quality and really give great detail, have a nice presentation as well as good grammar & spelling. I think the max I've earn't for one guide is 2.3k. Samuel is right, you don't even need the Master Guide Smith badge to get a high amount of FanCoins! Take a look at this example. This got me around 1.4k (and this was before the badge even existed!)
Advance posted 6 years 26 weeks ago
thanks for the example i think i will make some articles with more info
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
Also Ive got before per guide between 180 and 900 fancoins without badge also that's a lot of coins^^ good luck!
Exerath posted 6 years 26 weeks ago
I got 1,200Coins without badge
samuelrock00 posted 6 years 26 weeks ago
You maybe receive more than 1k of Fancoins sometimes. Ask Advance for more information. Cheers!
camelolz posted 6 years 26 weeks ago
can you give me the url of those guides? so i can get an idea plz, im trying to improve the Gunz content here, isnt so good
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
Umm go to my Profile look at my contents and click the one that says 'Ultimate Guide"
samuelrock00 posted 6 years 26 weeks ago
lol U are born a 14th april? I too but in 1992 ^^
Exerath posted 6 years 26 weeks ago
lol yeah i was about to tell you that
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
Hi, Take note that you need to got 60% of your totally score by posting guides, only fanning, rating games, posting screenshot or videos don't do anything...
Exerath posted 6 years 26 weeks ago
i know that, but i dont know my total points because they dont moderate my articles yet, i havent recieve the 50 fancoins per article
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
A high quality guide receives at least Fancoins each. Polish your guides and upload an image which makes it look better!! Cheers~!
camelolz posted 6 years 26 weeks ago
True dat ;)
samuelrock00 posted 6 years 26 weeks ago
im working on it, sorry how much fancoins? lol u didnt write the number
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
Depends. Fancoins from every guide submitted varies. Polish your guides and you'll get more!!
camelolz posted 6 years 26 weeks ago
U need to wait that your articles will be accepted, also this saturday :-P
Exerath posted 6 years 26 weeks ago
sorry if it annoys u don't answer it ..thanks btw and GL
vegetavision7 posted 6 years 26 weeks ago
lol no i just read it, this isnt like facebook that you get notification you have to be constantly looking the news. i have made 5 guides so far, but like 6-7 screenshots and some questions
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
Heard of that you play GunZ also, lets talk privately??
camelolz posted 6 years 26 weeks ago
yeah, how can we do that
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
also man how much guide u made so far - and u will make :p u look a good person to get competion with :p and with exerath too
vegetavision7 posted 6 years 26 weeks ago
lol im going to make lots of guides, its like project im working on, Gunz content isnt so good, so im going to improve it with lots of cool sutff like guides articles and screenshots reviews
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
lol but how much u have done so far?/ going to do give me a number i expect to get 15 or so
vegetavision7 posted 6 years 26 weeks ago
lol u got alot of fans lol gratz
vegetavision7 posted 6 years 26 weeks ago
thanks i will fan you so you can fan me back
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
Hello! Welcome to our number 1 social online game. I'm NYLeiGRAM your Guardian receptionist. Just want you to remind that NO spamming, OBEY rules, RESPECT co-fanuppers and be FRIENDLY! :) and Don't forget to join and participate to our contests and events. http://www.fanup.com/contest. and if you have problems and suggestions please email @ community@fanup.com. Thank you and have FUUUUN! :)
NYLeiGRAM posted 6 years 26 weeks ago
thanks =), and yeah i hope i can be in one of the three first this week
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
GREAT! keep it up..
NYLeiGRAM posted 6 years 26 weeks ago
nice profile, im your fan.
vishman posted 6 years 26 weeks ago
Hey there Dieier, welcome to FanUp!
EliteCrime posted 6 years 26 weeks ago
thanks i see you like Gunz i am working in a lot of articles abut it and also quick reviews about some sets in the screenshots section, dont forget to fan me thanks =)
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
Great job! Keep up the good work and good luck with the leaderboard this week. :D
EliteCrime posted 6 years 26 weeks ago
Ok so this is how Efan (Short) works. Okay you go to forums on any site yahoo questions,facebook page, IJJI Forums anything around that genre. You post something about Fanup having G-Coins,Facebook Credits anything like that. Then you take a screenshot post the URL and send it to moderator@fanup.com and remember to tell your username.
samuelrock00 posted 6 years 26 weeks ago
lol so first i need some premium stuff, kk thanks
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
Click on the Fan's button and you will see me there.
samuelrock00 posted 6 years 26 weeks ago
I already fanned you lol.
samuelrock00 posted 6 years 26 weeks ago
lol yeah sorry bro didnt realize it and i have only 2 fans T_T lol
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
To get the badge, you need to be seen to be creating quality guides. Once, the admin (Splooshi) thinks you deserve it, you'll be able to have it :)
Advance posted 6 years 26 weeks ago
ok thanks, i have posted only guides/articles in gunz, i want to know how much time they take to moderate these guides, btw fan me plz
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
xD
blennd posted 6 years 26 weeks ago
:)
blennd posted 6 years 26 weeks ago
dude dont spam lol, you have to make guides there are the good fancoins
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
Welcome back to Fanup!!! You can still earn your favorite game currencies for free by converting the fanbucks you earn into the specified currency you like!!! Here are the links for how to earn Fanbucks: http://www.fanup.com/weekly-leaderboard-contest, http://www.fanup.com/efangelist, http://fanup.com/fanup-offerwalls etc. You can also download the Fanup toolbar and do related searches that will earn you Fanbucks here:http://www.fanup.com/toolbar#. Check out the recently held contests here:http://www.fanup.com/contest so you can earn a ton more Fanbucks, easy and fast. You can ask me anything you want to know about Fanup or even the guardians. Also hope you can like this page and help out a bit;http://ow.ly/9ZKdp. Thanks and have fun on Fanup!
camelolz posted 6 years 26 weeks ago
what are the guardians? ive hear that before here
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
Guardians are users that helps the Fanup community grow and help users in need. Have a look at the guardian page. Cheers!
camelolz posted 6 years 26 weeks ago
When you submit a guide, you don't receive FanCoins straight away, once it has been moderated then you receive your FanCoins for that guide.
Advance posted 6 years 26 weeks ago
oh i didnt know that i will wait then thanks
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
Ive seen thats u like LoL I invite you to check some of my guides here: http://www.fanup.com/user/81627/my-content if you like them don't forget to fan them :-P
Exerath posted 6 years 26 weeks ago
P.S I have fanned you so you can fan me 2 :D
samuelrock00 posted 6 years 26 weeks ago
Welcome to Fanup! Participate in our contests. Don't spam and you will surely not get banned. Enjoy your time in Fan-up and make it count.
samuelrock00 posted 6 years 26 weeks ago
yeah im making some guides of gunz and working on some of AVA check my profile in the following days so you can see them
Dieier posted 6 years 26 weeks ago
hi and welcome to FanUp when you have some questions, Ill answer you.Good fun on Fanup
Exerath posted 6 years 26 weeks ago

©2012 FANUP, INC. ALL RIGHTS RESERVED    powered by